Tentang Kami


Syarikat Roscentella Sdn Bhd ditubuhkan pada 5 Feb 2014 yang berlokasi di PTD 13563 KM10, Jlan Besar Kg Serom 8, Tangkak Johor.

mempunyai pengurusan di peringkat tertinggi di bahagian pentadbiran, perakauanan, production dan Marketing

Memiliki 500 orang agen yang setia mengedarkan dan memasarkan produk Kopi Maca Delima.

Pihak syarikat mengambil masa selama 2 tahun untuk mendapatkan ramuan terbaik Kopi Maca Delima ini. Kopi Maca Delima ini diperbuat daripada  bahan-bahan yang berkualiti seperti Kopi Arabica, Extract Delima, Extract Maca, Extract Kurma, Extract Habbatussauda,Krimer bukan tenusu dan Gula perang rendah kalori.

Pencapaian dari pertandingan diantara universiti lagi menyakinkan pihak agent dan pelanggan untuk mengamalkan secara istiqomah dan konsisten.

Kopi Maca Delima ini telah pun di eksport pada pasaran luar seperti Brunei, Indonesia dan Singapura. Untuk pasaran dalam Malaysia pula, Kopi Maca Delima ini dijual pada kedai Halal Mart, koperasi dan pengedar bertauliah.


Kopi Maca Delima ini juga telah memenangi Gold Itex'17 & "Best  Commercial Potential Award"2018.


Pihak syarikat menyediakan produk terbaik untuk para pelanggan yang dikasihi lagi dihormati. Dari masa kesemasa akan di update perkembangan syarikat.

Semoga dengan adanya produk Halal Muslim edaran syarikat Roscentella Sdn Bhd ini dapat membantu memberi manfaat kesihatan dan pendapatan kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung.

Terima Kasih diucapakan,

dari meja pengarah,

STe.(Assoc)Dr Rosjulila Binti Hj Husin
Pengerusi & Pengasas 
Roscentella Sdn Bhd

0 Ulasan